BESTEL VANDAAG EN PROFITEER VAN GRATIS VERZENDING!
BESTEL VANDAAG EN PROFITEER VAN GRATIS VERZENDING!

Ademhalingsoefening 2 ☽


Een ademhalingsoefening is perfect om snel energie te krijgen, je beter te kunnen concentreren of om je meer ontspannen te voelen. Dus voel je je moe, of ben je erg gestresst maak dan een paar minuutjes voor jezelf vrij om je aandacht even op je ademhaling te richten.
-
  1. Ga zitten zoals jij lekker zit. Het fijnste is wel dat je rug recht zit, dit helpt je met adem halen.
  2. Adem een paar keer heel diep in en uit door je neus.
  3. Maak je in ademhalingen steeds dieper en je uitademhalingen steeds langer.
  4. Merk op hoe je ademhalingen steeds weer komen en gaan. Als je aan andere dingen begint te denken richt je steeds je aandacht terug op je ademhaling.

Blijf deze simpele ademhalingstechniek een tijdje doen. Je zult merken dat het misschien wat rustiger begint te worden in je gedachten omdat je je blijft concentreren op je ademhaling. Dit helpt je ontspannen.


Hoe vaker je een ademhalingsoefening doet, hoe meer effect het je zal opleveren. Maak af en toe eens een paar minuutjes voor jezelf vrij om een oefening te doen. Het is zo goed voor je, en het is zo gedaan!